czwartek, 28 marca 2013

Claret trousers and basque

Wiosny jak nie było tak nadal nie ma. Ciekawa jestem ile to jeszcze potrwa.
Na szczęście wszystko zaczyna wracać powoli do normy. Problemy zaczynają się rozwiązywać. Już jest lepiej...
Zbliżają się święta. Brak ciepłych dni sprawia, że kompletnie nie czuć tej świątecznej atmosfery. Nie jestem zwolenniczką świąt wielkanocnych, ale przynajmniej jest kilka dni wolnego od szkoły. Można trochę odpocząć. Chciałabym życzyć wszystkim moim czytelnikom zdrowych i pogodnych świąt.
Baskinka - falbanka, która mnie oczarowała. Gdy weszły do mody od razu pomyślałam, że muszę mieć taką bluzkę. Oczywiście na jednej się nie skończyło. Dziś przedstawiam jedną z nich. Myślę, że w połączeniu z koronką wygląda bardzo korzystnie. Bordowe spodnie również zawładnęły moim sercem. Gdy je zakupiłam, stały się jednym z moich ulubionych części garderoby. Pewnie widzieliście już, nie jedną dziewczynę na ulicy ubraną w bordowe spodnie. Ten trend przyjął się bardzo szybko, a mi ten kolor zdecydowanie przypadł do gustu. Uzupełnieniem stylizacji jest złoty choker zakupiony niedawno na Katherine.









(bluzka z baskinką - bazarek, spodnie - h&m, choker - katherine.pl )


„Wystarczy wyciągnąć dłoń, spróbować. Najgorsza jest świadomość, gdy słyszysz‚ próbowałem/próbowałam, a dobrze wiesz, że tak nie jest. Wystarczy chcieć..”



21 komentarzy:

  1. No dokładnie, wiosny nie ma. Ja chce wiosnę!
    blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten kolorek spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo za komentarz na blogu !
    bardzo mi miło !

    masz super profesjonalnego bloga, będę tu zaglądała ! ;*ah i piękna modelka ! pozdrawiam i zapraszam do zaglądania na nicole-szulcc.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiste spodnie !

    dziewczyna-ksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne masz spodnie :D

    http://ilovefriday-paula.blogspot.com/ zapraszam :) dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na końcu świwtna nutka. A twoje włosy - bajka! Jak długo je zapuszczasz? Bo wlasnie takie są moim najskrytszym marzeniem!

    Zapraszam: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Nie jestem w stanie określić dokładnie od jak dawna zapuszczam włosy, ale na pewno kilka dobrych lat ;)

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia :D
    Jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylówka. <3 Ja też chcę takie włosy!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jesteś.Masz fajny styl.Ta koronkowa bluzeczka jest super,a ten kołnierzyk też.Kołnierzykie to moje must have.Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    www.williamsonstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne włosy , ciekawy OOTD ♥
    www.iinvictuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super masz blog bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne spodnie *__* (są jeszcze dostępne w H&M?)
    http://alwaysfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Obawiam się, że niestety już ich nie ma w H&M. Kupiłam je jesienią. Czasami zostają resztki kolekcji, więc możesz poszukać ;)

      Usuń
  13. A sprawdzałaś kiedyś, jak byś wyglądała w koczku? Np. z wystającymi pasemkami po bokach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo lubię chodzić w koczkach ;) W najbliższym czasie postaram się stworzyć jakiś outfit ze związanymi włosami.

      Usuń
  14. Świetnie wyglądasz! Super look i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw! Spodnie są genialne. ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja.
    Kiedy zniknie ten śnieg i będzie wiosna?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne *_________________________*
    Zapraszam :
    http://motaka-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...