środa, 6 marca 2013

Ombre hair

Zauważalne już od kilku dni pierwsze promienie słońca sprawiają, że czuć już wiosnę. Dodaje mi to pozytywnej energii i pomaga w podejmowaniu nowych decyzji. Jedną z nich było właśnie zdecydowanie się na założenie tego bloga. Zajawka na podzielenie się z wami czymś od siebie a także na pokazanie, wyrażenie swojej osobowości, jest ogromna. 
Marzenia o ombre hair narodziły się już bardzo dawno, jednak ceny u fryzjera mnie zszokowały, a bałam się odważyć i wykonać je sobie sama w domu. Pozytywny wpływ pogody na moje samopoczucie i decyzje zadecydował, że postanowiłam zaryzykować. Długo zastanawiałam się czy lepiej zakupić rozjaśniacz czy specjalną farbę L'Oreal Wild Ombres. Postawiłam na farbę. Po około godzinie widoczne było ombre na moich włosach. Efekt nie był taki jak się spodziewałam, myślałam, że ombre będzie bardziej widoczne, jednak nie wyszło tak źle. Skończyło się na tym, że włosy rozjaśniałam dwa razy. Za drugim razem praktycznie same końcówki. W sumie jestem zadowolona z efektu.





"Od urodzenia jesteś w posiadaniu olbrzymiej mocy, która tkwi gdzieś głęboko w Tobie i właściwie użyta może zaprowadzić Cię do spełnienia wszystkich Twoich marzeń i wszystkiego, czego tylko pragniesz"
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...