niedziela, 31 marca 2013

Orange elegance

Pierwszy dzień świąt już za nami. Przez śnieg leżący za oknem, czuję się jakby były to święta Bożego Narodzenia a nie Wielkanoc. Nie ma tej atmosfery, ale zawsze miło jest spędzić czas z rodziną. Postanowienie polegające na nie zjedzeniu dużej ilości jedzenia oczywiście legło w gruzach. Nie lubię się tak opychać. Cała dieta i ćwiczenia poszły na marne. Będę musiała zacząć spalać wszystko od początku... Dziś czeka mnie jeszcze skakanka i brzuszki. Trzeba zrzucić świąteczne kilogramy.
W tym wpisie postawiłam na kolor - bardzo intensywny, a zarazem jeden z moich ulubionych - pomarańcz. Zdecydowanie, najbardziej w oczy rzuca się sukienka z asymetrycznym dołem, która jest podstawą stylizacji. Pamiętam, że gdy ją ujrzałam, od razu się w niej zakochałam. Mogę powiedzieć, że to był nieprzemyślany zakup, gdyż miałam ją na sobie zaledwie dwa razy, ale nie żałuję, że ją kupiłam. Intensywne kolory zawsze mi się podobały. Dopełnieniem outfitu jest czarno-złoty naszyjnik oraz klasyczne, czarne szpilki.












(sukienka - h&m, szpilki - deichmann, naszyjnik - katherine.pl)

"Często pragnienie tego, czego nie masz, nie pozwala cieszyć ci się z tego co masz."



9 komentarzy:

  1. Super blog!!!:D
    Wesołych Świąt ♥
    see-you-now.blog.pl
    Zapraszam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog;) Ogólnie miło się czyta :)
    P.S. Fajna sukienka :D

    Zapraszam do mnie:http://trendyfashionday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna sukienka i naszyjnik ;3
    W dodatku prześlicznie wyglądasz w lekko kręconych włosach.

    Śniegu za oknem nawet nie będę komentować, ale muszę przyznać, że moje ćwiczenia i dieta także dzisiaj ucierpiały. Nie wybaczą mi chyba ;c
    Z drugiej strony - święta, to święta. Szkoda tylko, że tak szybko się kończą.

    Ogółem, spodobał mi się blog, zwłaszcza jeśli chodzi o nagłówek, zdjęcia, jak i samą treść.

    Pozdrawiam,
    Animi (mowa-snow.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś ;3 Bardzo ładny wygląd bloga zapraszam do mnie ----->http://xsumin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, ładna jesteś oczywiście obserwuje ^^
    zyjac-szybko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna sukienka.
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię ten kolor ! Świetny blog , miło się czyta :) Dodaję do obserwowanych i napewno będę tu zaglądać :) ! Zapraszam do mnie :)

    alice2001dreams.blogspot.com POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna sukienka, ty też . ^^
    Częściej się uśmiechaj - ładnie Ci w uśmiechu do twarzy . :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie jest śliczne , ale szczerze mówiąc kilka mi sie wgle nie podoba ;/
    ale o gustach sie nie dyskutuje ;)
    i ta piosenka uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...