niedziela, 24 marca 2013

Worries

Chciałabym żeby nadeszła już wiosna. Z każdą następną minutą trwania tej okropnej zimy pojawia się coraz więcej problemów, zmartwień... Wszystko zaczyna powoli się komplikować. Dziwna zależność, czym więcej się staram, tym mniej mi wychodzi. A miało być tak pięknie. No nic takie jest życie. Trzeba jakoś sobie radzić z problemami. Będzie dobrze, przynajmniej mam taką nadzieję...
Dziś bardzo prosty post. Przede wszystkim głównie chodziło mi o stylizację z biało-granatową marynarką w paski, która ma dziś swój debiut. Paski są modne praktycznie cały rok. Nigdy się nie nudzą, więc warto mieć jakąś cześć garderoby właśnie z takim motywem. Tak samo jak zwykłe, czarne, klasyczne szpilki, bandażówka czy biała bluzka - je zawsze warto mieć w szafie.









 





 (marynarka - zara, bluzka - h&m, spódnica - h&m, szpilki - deichmann, pierścionek - new yorker)

"Jestem rozdarta między pamiętaniem, a pozostawieniem tej części życia daleko za sobą."



26 komentarzy:

  1. Ja też chcę wiosnę!
    Genialny żakiet!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie. Super cytat-taki prawdziwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. równiez przez tą zime mam wiecej problemów. chcę wiosne.
    booooskie zdjęcia ;* też mam 3 dziurki w tym samym uchu co ty :D śliczne zdjęcia.
    ahhhh .. te włoski <3 cudowne.
    zapraszam do mnie http://never-give-up-people.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i stylizacja :) Podoba mi się bardzo twój blog. Będę wpadać często :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty *-* piękne foty i blog ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna marynarka, zakochałam się ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. jej jakie śliczne zdjęcia. *-*
    chwycone-chwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam taką samą spódnicę, niestety uległa zniszczeniu. Planowałam kupić taką marynarkę, jest piękna! Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam Kayohix :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Śliczna spódniczka i marynarka! Uwielbiam rzeczy w paski! A no i buty wspaniałe w swojej prostocie :)) A ty Jesteś bardzo fotogeniczna.
    http://cat-kitchen-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, witam, witam...chciałabys aby nasze blogi współpracowały? byłoby super : lokownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Na czym konkretnie polegałaby nasza współpraca?

      Usuń
  11. piękny outfit! :D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale nogi <3 <3 SULIN <3 <3
    PIS JOŁ

    http://mojmozg13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja śliczna <3 Zaobserwowałam i liczę na to samo :
    http://i-love-it-by-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh *-* szpileczki:3 Kocham, i piękna stylizacja:)
    Zapraszam do mnie: http://nasciezkachwiedzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja zajebista *.*

    Wogóle świetny blog !
    Jakim aparatem cykasz fotki ?? :)

    starpure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Zdjęcia robię aparatem cyfrowym Panasonic DMC-TZ6

      Usuń
  16. Piękne masz włosy :) Ile czasu zapuszczałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Nie jestem w stanie dokładnie określić jak długo, ale na pewno dobre kilka lat ;)

      Usuń
  17. Bosh, piękne włosy masz. :)
    Stylizacje fajne. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna stylizacja ;) Nie mogę się już doczekać wiosny za oknem ;)
    Zapraszam na mój blog: (dopiero zaczynam)
    http://alwaysfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcie nogi ze szpilką <3
    :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja ;) o blogu nie wspomnę ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz piękne włosy ! :)
    świetna jest ta spódniczka !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...