czwartek, 25 kwietnia 2013

Afternoon coffee

Zaległości w szkole po chorobie dają się we znaki, dlatego nie mam za wiele czasu, żeby robić nowe zdjęcia. Każdą wolną chwilę staram się jakoś przyjemnie spędzić. No ale już niedługo wolne - całe dwa tygodnie ;) Jeszcze tylko trzy dni szkoły, wytrzymam. Po męczącym dniu fajnie jest w spokoju wypić swoją ulubioną kawę. Czekam na pierwsze wiosenne zdjęcia oraz zakupy.
Jak pewnie zauważyliście pomarańcz jest jednym z moich ulubionych kolorów. Koronkowa bluzka właśnie w tym kolorze jest bardzo uniwersalna, uwielbiam ją nosić. Prosta, czarna spódnica zawsze się przyda. Ostatnio udało mi się znaleźć preparat matujący lakier do paznokci. Jestem z niego bardzo zadowolona, bo już od dawna szukałam takiego.





(bluzka - Stradivarius, spódnica - bazarek, matowy lakier - h&m, naszyjnik - katherine.pl, bransoletki - katherine.pl, Orsay)

"Każdy zachowuje się tak, jakby był pępkiem świata. Może z wyjątkiem osób naprawdę ważnych – ci [...] nie muszą nic nikomu udowadniać."


 

5 komentarzy:

  1. Ja mam teraz wolne xdd. Nie cierpię odpisywać lekcji. Śliczna bluzka! Ta piosenka idealnie pasuje do tego postu! Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu jaka śliczna stylizacja *__* Masz piękne paznokcie, zazdroszczę :c

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja i piękne paznokcie :3 udanego weekendu . zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Ci te paznokcie wyszły, ja jednak wolę kupić sobie czarny matowy lakier z Inglota :). Mam już jeden matowy, właśnie stamtąd i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. KAWA <3 SPÓDNICZKA <3 PAZNOKCIE <3 WYJDŹ ZA MNIE :c

    Zapraszam do mnie :)
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...