poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Birthday.

Dziś wpis zupełnie inny niż pozostałe. Trochę spóźniony, ale niestety nie miałam wcześniej czasu aby go dodać. Moja mama przedwczoraj obchodziła swoje urodziny. 
Z tej okazji chciałabym życzyć Ci mamuś wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, spełnienia wszystkich marzeń, nawet tych najskrytszych i przede wszystkim uśmiechu na twarzy każdego dnia. To Ty się o mnie martwisz i troszczysz, uczysz życia, zawsze wspierasz i pomagasz. Nie zmieniaj się, bo jesteś cudowną kobietą. Wszystkiego najlepszego.





4 komentarze:

  1. Twoja mama pozwoliła Ci opublikować swoje zdjęcie? o.O
    Moja by mnie za to dawno zabiła. :D
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pozwoliła. Była nawet zadowolona z tego powodu ;D

      Usuń
  2. Spóźnione, ale szczere najlepsze życzenia dla Twojej mamy. :)
    Śliczne zdjęcia, a tort jaki apetyczny, hehe. ^^ U mnie najbliżej szykuje się osiemnastka brata...
    http://angelika-angelikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. huehueheuhue widzę że fajną masz mamę :D btw podobna jesteś do niej ;P
    tort z tego co widzę musiał być pyszny :)

    tajemniczapodroz.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...