środa, 22 maja 2013

A breath of spring

Wakacyjny klimat jest już odczuwalny, a coraz ładniejsza pogoda poprawia nastrój. Sezon na komunie właściwie już się kończy. Ja ostatnio byłam na jednej, dlatego stylizacja w dzisiejszym wpisie jest prosta i elegancka. Czarna sukienka upolowana ostatnio w h&m sprawia mi dużo radości gdy w niej chodzę. Czuję się w niej bardzo dziewczęco, czyli tak jak lubię. Koturny natomiast, to prezent od chłopaka - bardzo wysokie (12 cm), ale też piękne i wygodne. Ostatnio udało mi się znaleźć biały lakier do paznokci, który wręcz uwielbiam ;)















(sukienka - h&m, koturny - ccc)
"Czasem nie umiem zatrzymać się na granicy, na której powinnam. Czasem ludzie postrzegają mnie zupełnie inaczej, niż jestem."

9 komentarzy:

  1. ale świetne miejsce na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja <3 fajne zdjecia z konikami ;)) obserwuje!


    www.konstylencja.blogspot.com
    www.facebook.com/Konstylencja

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pazurki. Bardzo ładnie wyglądasz. Miejsce do robienia zdjęć jest cudowne *.* Ja na komunię idę w przyszłym roku ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw i ładna sesja zdj. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestaw i wszystkie zdjęcia! ;D
    Zapraszam do mnie http://purplesswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne zdjęcia ;)
    Masz świetne buty!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. w końcu mój ulubiony blog, ulubiona dziewczyna, no i piękna stylizacja jak zwykle. nie mam pytań :D

    Zapraszam na mój nowy post ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog a ta sukienka przesliczna <33 zapraszam do mnie mojswiatlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne miejsce! pozdrawiam!!! śliczne dodatki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...