wtorek, 7 maja 2013

Noble origin

W niedzielę wraz z rodziną postanowiliśmy wybrać się na pokazy rycerskie na zamku w Iłży. Powiem szczerze, że byłam bardzo ciekawa jak ta "impreza" wygląda. Byłam mile zaskoczona. Całokształt utrzymany był w średniowiecznym klimacie. Odpowiednie stroje, a także atrakcje sprawiły, że choć na chwilę mogliśmy przenieść się do dawnego świata rycerzy i księżniczek. W Iłży nie zabrakło pokazów sokolniczych, osady średniowiecznej, którą można było zwiedzać oraz straganów ze średniowiecznymi towarami.
Strój na tę okazję był bardzo prosty. Starałam się choć trochę wpasować w klimat panujący na pokazach, więc postawiłam na czarną bluzkę z baskinką i koronką oraz granatowe rurki z nogawkami 7/8. Czarne baleriny, złoty chocker, a także torba shopperka były dopełnieniem stylizacji.











(bluzka - bazarek, spodnie - h&m, baleriny - deichmann, torebka - allegro, choker - katherine.pl)

"To było czuć w powietrzu prawie tak samo intensywnie jak rozlaną wódkę i dym papierosowy."


5 komentarzy:

  1. no no no tylko pozazdrościć wypadu ^^
    Fajniutkie focie i zajebista piosenka Lany :)
    zapraszam do mnie na nowy post ^^
    http://fotografowaniex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladnie wygladalas i piekna torebka..! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koronkowe rękawy są prześliczne i dodają tajemniczości <3 I torba też przepiękna *-*

    Zapraszam do mnie :)
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna bluzka, chociaż szczerzę w życiu nie założę baskinki, ale bardzo lubię takie imprezy z klimatem, a ty co post to jesteś ładniejsza.
    http://kiedymiloscstajesienienawiscia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...