niedziela, 12 maja 2013

Shopping

Wreszcie znalazłam chwilę, aby udać się na długo oczekiwane wiosenne zakupy. Tym razem  trochę zaszalałam i dałam się ponieść. Kilka nowych rzeczy już leży w szafie i czeka na swój debiut. Najbardziej jestem zadowolona z morelowej marynarki - jestem w niej zakochana. Oczywiście kolejny raz uległam także urokowi baskinek, musiałam kupić kolejne dwie. Na lordsy z ćwiekami polowałam już od bardzo dawna, a spódniczki w przyjemnych kolorach dodadzą moim nowym stylizacjom elegancji i dziewczęcości. Jestem bardzo zadowolona z zakupów.





 




 (sukienka - h&m, bluzki z baskinkami - new yorker, marynarka - reserved, lordsy - centro, rozkloszowana spódniczka - new yorker, koronkowa pastelowa spódniczka - house, spodenki - bershka, okulary - bazarek)

"Pieniądze szczęścia nie dają. Dają je dopiero zakupy."

 

3 komentarze:

  1. Świetne zakupki! Chciałabym.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mamy takie same okulary xd Poza tym śliczne spódniczki *.*
    Jak możesz wpadnij do mnie, dopiero zaczynam więc byłbym wdzięczna ;3
    http://huskky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...