piątek, 31 maja 2013

Tenderness

Kilka wolnych dni próbuję jak najlepiej wykorzystać bo następny tydzień zapowiada mi się strasznie. Ogrom nauki mnie przeraża, dlatego od poniedziałku muszę się na tym skoncentrować. Jeszcze kilka wolnych dni, no i oczywiście dzień dziecka, który jest już jutro. Jestem nim bardzo podekscytowana. Mam nadzieję, że będzie udany ;)
Chciałam żeby dzisiejsze zdjęcia były utrzymane w bardzo charakterystycznym klimacie. Delikatność - myślę, że właśnie to słowo je dokładnie opisuje. Stąd pudrowa, koronkowa spódniczka i biała koszula ze złotymi dodatkami.   
















(spódnica - house, koszula - bazarek, pierścionek - new yorker, buty - ccc)

 "Ko­bieta, u której brak jest czułości i de­likat­ności przes­ta­je być kobietą."




8 komentarzy:

  1. ale jesteś ślicznaa. *o*
    świetne zdjęcia, najlepsze przed ostatnie. :)

    kasia-zmienia-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zdjęcia, a Ty wyglądasz na nich uroczo ;) Śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko świetnie do siebie pasuje *-* idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka! ; D
    Zapraszam do obserwacji
    http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódniczka. :)) zapraszam do mnie:
    allergy-to-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz,rewelacyjny masz kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci w spiętych włosach, spinaj je częściej *_*
    Słodka spódniczka <3

    Zapraszam na nową notkę na moim blogu ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja!

    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...