piątek, 12 lipca 2013

New in.

Wyprzedaże ruszyły pełną parą. Każda kobieta, która uwielbia zakupy, z niecierpliwością czeka na nie. W tym czasie hasło „więcej za mniej” staje nam się szczególnie bliskie i tracimy rozum, wydając naszą małą fortunę na ciuchy, buty i dodatki. Oprócz przykrego uczucia opróżnionego  portfela, wyprzedaże mają jednak liczne zalety. Dzięki nim możemy ubrać się od stóp do głów, sporo przy tym oszczędzając. Jakie trendy czekają na nas w naszych ulubionych sklepach? Zdecydowanie w tym sezonie modne są wzory niczym z rajskiego ogrodu, a także panujące już od jakiegoś czasu - wzory azteckie. Ze względu na panujące lato obecnie pożądane są różnego rodzaju sukienki, spódnice, spodenki oraz bardzo modne ostatnio spódnice maxi. Niestety nie udało mi się żadnej upolować na wyprzedażach, jednak jest to mój must have i jestem pewna, że niedługo zagości w mojej szafie. 















koronkowe, białe spodenki - h&m
spodenki w groszki - c&a
spodenki w egzotyczne wzory - bershka 
trampki - bazarek
bransoletka - sinsay
koszulka z tygrysem - reserved 
dżinsowa koszula - tally weijl
ombre marynarka - new yorker
biały top z usztywnianymi miseczkami - bazarek 
strój kąpielowy - bazarek 
top w ptaki - dorothy perkins 
top w kwiaty - dorothy perkins 
zielona mgiełka - new yorker 
mgiełka w paski - c&a

"Dawajcie dziewczyny odpowiednie buty, a podbije cały świat." - Marylin Monroe 



13 komentarzy:

  1. O wow! Uwielbiam wyprzedaże :) Chciałam napisać, co mi się podoba, ale jest zbyt wiele rzeczy, które wpadły mi w oko :) Poszukuję takiego stroju kąpielowego :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :* OBSERWUJEMY? :)

    OdpowiedzUsuń

  2. Masz świetnego bloga!
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ciuszki! Ja także poczyniłam zakupy wyprzedaż-owe :D Wpadnij do mnie: huskky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w koszulach *___*
    pozdrawiam i zapraszam :D
    http://mojemyslinatemetwszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoł, ale się obkupiłaś!
    Świetne rzeczy,
    może wzajemna obserwacja?

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, wyprzedaże :D Ostatnio z dziewczyną wybrałem się na nie :O Ile kasy wydała :D
    Ale ważne, że super w nich wygląda, i nie przepłaciła :D
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wszystkie rzeczy ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne rzeczy ! <233
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylin + Rihanna = <3
    Tak, zakochałam się już w 478639234796, które już pokazałaś, więc spadaj ; *

    Zapraszam na mój nowy post ; *
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mgiełki i szorty w kropki najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...